Nyt team på  U13

Da Galal meddelte sportschef Zouher Abdullatif, at han grundet manglede tid, ville stå foran nogle udfordringer i det nye år – var prioriteringen hurtigt klar.
“Vi er kede af at skulle sige farvel til Galal, efter nogle gode år i klubben. Vi takker ham for den tid og store indsats han har lagt, men drengene skal have fuldt fokus, ingen halve løsninger.” fortæller Sportschef Zouher Abdullatif.

På U13 tiltræder derfor i det nye år Muhammed Kara og Theis Jakobsen, som begge har gjort deres folder i klubben, gennem mange år.

Senest har Kara blandt andet været cheftræner på U16 og assistenttræner på U19: “Mohammed Kara er en del vores udvikling, han har været gennem SBI’s system de sidste 5 år og kender klubben, vores måde at gøre tingene på – og hele setup’et. Han kommer med en fantastisk personlighed og faglighed i bagagen.” fortæller Zouher Abdullatif.

Theis Jakobsen har ligeledes været mange år i SBI’s systemer, blandt andet med sin daglige gang på U17 og de sidste 6 måneder på U13.
Theis har et godt kendskab til rækken og drengene. Han læser til pædagog og har et enormt kendskab, viser et stort engagement – jeg er glad for vi får mulighed for at fastholde ham på U13” tilføjer Zouher Abdullatif.