Bliv medlem af SBI

Vil du være en del af fremtiden med SBI?

Udfyld formularen nederst på siden

Børnefodbold

Morten Weensgaard
MW@Slagelseboldklub.dk

U10-U12

Kristian Vittenbach
KV@Slagelseboldklub.dk

U13-U19

Peter Bonde
Bonde@Slagelseboldklub.dk

Senior

Mick Keller
Mick@Slagelseboldklub.dk

Start et

Prøveforløb

Ønsker du enten at skifte, eller komme i prøveforløb i Slagelse B&I, skal du udfylde nedenstående ark.

I Slagelse B&I vægter vi kvaliteten af træningen højere end kvantiteten. Det betyder vi har mindre årgange, for at kunne tilbyde højere kvalitet i optimale rammer. Vi vægter nemlig et fokus på den enkelte spillers udvikling højere end mange medlemmer, hvilket betyder at antallet på årgangene fastsættes efter antallet af trænere, så vi kan garantere udviklende rammer, hvor alle spillere bliver set, hørt og udfordret.

Som Licensklub skal vi endvidere leve op til en række krav vedrørende henvendelser, hvorfor vi skal bede om at henvendelsen foregår via hjemmesiden.

Vores rette segmentansvarlige vil efter ansøgningen modtage dine informationer, hvorefter vi kontakter dig med et henblik på opstart af et prøveforløb.

Ønsker du at blive medlem i årgangene U6-U9, kan du i stedet læse mere om vores børnefodbold her