Zouher Abdullatif er fastansat som U17 Cheftræner

Slagelse B&I og Zouher Abdullatif er nået til enighed om at skifte den midlertidige aftale, der udløb i midten af december, ud med en fast halvtidsstilling som Cheftræner for klubbens U17 hold.

“Vi er utrolig tilfredse med at have lavet denne aftale med Zouher”, udtaler klubbens Head of Coaching Jonas Nielsen. “Vi så et markant forbedret udtryk både til træning og i kamp i de sidste uger af efterårssæsonen, derfor var det en klar prioritet for klubben at fortsætte i dette spor, på den anden side af vinterpausen, så jeg er glad for det lykkedes Sportschef Søren Andersen at lave denne aftale. Nu har vi både vores U17 og U19 Cheftrænere ansat i halvtidsstillinger, hvilket giver os tid til at gå i dybden og udvikle miljøet omkring holdene endnu mere.”

Zouher tiltrådte som konstitueret U 17 Cheftræner den 18. november, hvor der resterede to runder af U17 divisionen før vinterferien.

Zouher siger om det kommende trænerjob:
“Jeg glæder mig til, at komme igang med at sætte mit aftryk på en spændende spillertrup. Der er ingen tvivl om, at der er potentiale i truppen, vi skal dog i flok have fundet en stærk kultur til træning som bliver nemmere at overføre til kampene. Jeg er utrolig motiveret og glæder mig til at komme igang med opstarten i det nye år. En opstart som bliver hård på mange parametre, men som helt sikkert vil gøre at vi står skarpt fysisk og mentalt inden de første turneringskampe.”

Første runde i U17 divisionen spilles den 7. marts ude mod FC Roskilde.