Først og fremmes håber vi, at i alle har det godt – og vi kommer igennem denne coronakrise bedst muligt, og selvfølgelig, at den snart slutter.
Folkesundheden står for os – altid øverst.

Den kommende tid

Som klub forsøger vi hele tiden at navigere igennem situationen;
Men vi kender aldrig dagen, lige nu, – før solen er gået ned.

Blandt andet, er vi meget bevidste om vores økonomi – og det gør ondt, lige nu.
Det ”koster” ikke at have tilskuere på stadion, eller at vide om der bliver åbnet op for kampe igen, men måske uden tilskuere.

Vi kommer til at blive økonomisk ramt, men vi vil gøre alt hvad vi kan for at afbøde de uundgåelige økonomiske virkninger som vi ved kommer, så vi kan fortsætte den kæmpe udvikling klubben er i gang med.
Som Talent & Eliteklub, er vi meget afhængig af sponsorer, og vi ved, at når virksomheder netop nu fyrer medarbejdere og dagligt regner på hvor længe de kan overleve, så er det ikke sponsorater der nu står først for… Og det er fuld forståeligt…!
Det mærker både vi, og vores kollegaer i sportens og foreningernes verden, vi i SBI er bare ekstra udfordret, fordi vi er ude ”og skaffe mange penge selv”.

Vi er ikke en lille klub, der blot kan indstille alle udgifter fra den ene dag til den anden, vi har mange forpligtigelser og faste udgifter, som lige nu holdes op mod vores likviditet. Vi har i tilføjelse til økonomien selv været nødsaget til at hjemsende vores medarbejdere, og vi kigger hele tiden på, hvordan vi bedst klarer os gennem denne periode.

Spørgsmål om kontingent

Lige nu kan vi ikke give et konkret svar på de spørgsmål som er kommet.
Vi ved ikke hvor længe perioden vil vare, samt hvordan og hvornår der bliver åbnet op igen.

Så det er ikke fordi vi ikke vil svare, men lige nu vil det være gætterier – og det skal vi passe på med i denne tid.
Så, så snart vi kender omfanget, melder vi helt konkret ud på de spørgsmål der er kommet og måtte komme.  Men… Det er også netop nu vi har muligheden for at rykke sammen, for det logo der sidder på vores bryst, og vise klubsind. Så vi fra dag et, kan starte 100% op, når vi kan det.

Støt klubben, uden det koster en krone!

Ting der kan hjælpe hjemmefra, er blandt andet:
Vi har lanceret en webshop ( klik her  )  hvor salget heldigvis er startet godt.
I må meget gerne være med til at sprede budskabet for webshoppen, når vi løbende kører kampagner.

Som nogle af jer måske så, så sendte vi Live i søndags, på SBIs Facebook side. Livesendinger er noget vi nu evaluerer og ser hvordan vi kan bruge det fremadrettet.

Vi håber i vil bakke op om vores sponsorer, de bakker op om os.
Vi har blandt andet en OK-Benzin sponsoraftale, som betyder at vi får 5 øre pr L benzin der tankes gennem alle de benzin/dieselkort der støtter klubben.
Der er til denne ordning også bonusser at opnå, når der er tanket X liter – det er en aftale der giver penge i kassen og et muligt rigtig godt afkast til SBI.

Du kan få et GRATIS OK KORT HER

Har du allerede et OK kort, kan du sende de sidste 8 cifre på dit OK-kort til Mick på Mick@SlagelseBoldklub.dk, så vil han tilknytte jeres kort til klubbens aftale.

Det er 100% gratis, og det koster ikke ekstra at støtte klubben, så vi håber mange af jer vil gøre dette.

SPAR NORD – AFTALE
SparNord Slagelse, her får SBI for hvert kundemøde der bookes gennem klubben, 500 kroner. Der bliver nok ikke holdt mange møder nu, men du kan allerede nu, taste dine oplysninger her ( bliv kontaktet )  og så bliver du kontaktet, når coronakrisen  er ovre. NB: skulle du efter mødet med SparNord ikke ønske at skifte, modtager klubben stadig de 500 kroner.

Hold humøret højt!

Vi håber på jeres forståelse i den kommende tid, og vi håber på, at i vil være med til at bakke op om vores fantastiske klub og netværk, vil vil gøre alt der står i vores magt for at vi kan vende tilbage til det SBI vi kender, men det kræver at vi gør det sammen – SBI FOREVER.