Slagelse B&I – Næstved IF || LOKALBRAG

Slaget skal stå 4. Oktober klokken 13.00, vi har samlet informationer om kampen her!

Her er tale om et sandt lokalbrag, når de grønne fra Næstved gæster Harboe Arena Slagelse.

Planen var at starte tidligt, med aktiviteter, Fanzone, DJ, – En ægte Fodbold dag i Slagelse!
– Desværre ville 2020, ikke som vi ønskede på tilskuerfronten, derfor, må vi lægge op til en lidt anden type kamp.
– Vi lover dog, at der stadig kommer fuld skrue på fodbolden og stemningen, inden for de rammer, som vil være mulige.

Adgang til kampen (A-Kamp & Covid-19)
Det vil ikke være muligt at købe billetter på dagen.
Alle billetter skal købes i forsalg.

Justerede priser:
Grundet restriktioner på tilskuerfronten og kampafviklingen, skal der for, at det bliver muligt for os at afvikle kampen med tilskuere, investeres yderligere i værnemidler og ressourcer både før og under kampen.
For at kunne afvikle kampen med de retningslinjer vi er underlagt, både generelt under Covid-19, men også de yderligere tiltag som nu rettes til og med 4. oktober, justeres billetprisen, for at dække de desværre markant øgede udgifter i forbindelse med afviklingen d. 4 oktober.

Priserne vil derfor være:
Voksen: 100 kroner
Børn: 50 kroner

Brug af støttebilletter
Der er som ved de andre kampe, selvfølgelig mulighed for at anvende støttebilletter.
For booking af billet med støttebillet, sker bestillingen ved at sende en mail til info@Slagelseboldklub.dk.
Billetten skal afhentes i døren, senest 30 minutter før kampstart.
Da der grundet de øgede restriktioner er justerede billetpriser, vil der derfor skulle anvendes 2 støttebilletter pr billet.

Udebanetilskuere

Jf. de til klubberne udsendte retningslinjer, vil der ikke være adgang for udebanetilskuere.
Udebanetilskuere vil blive afvist i indgangen – også selvom der kan fremvises gyldig billet til kampen.

Der henvises i stedet til at kampen kan ses på ekstrabladet.dk – Klik her og spar 33%

Billetsalg og Billetfordeling

Vi har tilladelse til 400 tilskuere, det fordeles ved følgende:

300 billetter i salg online.
100 billetter er reserverede til sponsorer, medlemmer, spillere og trænere.

Billetsalget starter d. 21/09-2020 klokken 18, hvor de første 150 billetter sættes i salg.
2. Etape af billetsalget starter Fredag d.  25. September klokken 12.00, hvor de resterende 150 billetter sættes i salg.

Årsagen til vi sælger billetterne i 2 puljer, skyldes at forsøge skabe muligheden for en transparens og “fair” bestilling, således at der er 2 muligheder for at få billetter, såfremt man ikke har mulighed for at være klar allerede mandag klokken 18.

Booking af billet kan ske på www.Boldbillet.dk