Stærkt trænerteam til den kommende U14 årgang

Sebastian Bruun fortsætter som Cheftræner for 2007-årgangen.

28-årige Sebastian Bruun har det seneste år stået i spidsen for klubbens stærke U13 hold, og har sagt ja til at følge dem op i U14.
I U13 har de henover vinteren skiftet fra at spille 8 mandsfodbold til at spille 11 mands, hvor forårssæsonen skulle være årgangens første på 11 mands. Den blev, som så meget andet, desværre aflyst pga. Corona-situationen, og derfor er vi glade for den kontinuitet det giver, når det fortsat er Sebastian Bruun, der skal lede holdet i overgangen til det “store spil”.

“Bruun” er en rigtig SBI’er, der først selv spillede ungdomsfodbold i klubben, og derefter i en tidlig alder valgte at gå trænervejen. Han er i gang med UEFA A-træneruddannelsen, som han færdiggør i starten af 2021.

Assistenttræner bliver Lasse Hansen, der det seneste år har været assistent på 2006-årgangen. Lasse, der har UEFA B-Licens, har snart været i SBI i en årrække, hvor han er kendt både for sit gode humør og sin store fodboldfaglighed.

Derudover vil Jan Berthelsen være omkring årgangen.